Whether coercive recruitment existed or not, re-examination ambiguous

Ikuhiko Hata's comment about Asahi's wrong report.
I believe the Jan. 11, 1992, edition of The Asahi Shimbun created the initial image of the comfort women issue and limited the subsequent tone of the coverage. In the keyword explanation titled "Military comfort women," there is a passage that said "mainly Korean women were forcibly rounded up in the name of women's labor corps. (emphasis added by author) The numbers are said to range from 80,000 to 200,000."

Comments

Popular posts from this blog

U.S. State Department says "JK business" is human trafficking

NYTimes congratulates Park Yu-ha who denied "sex slaves"

Norimitsu Onishi, a liar